Weekend 17 en 18 november 2018

Categorie: Nieuws Gepubliceerd op 19 november 2018
Geschreven door René Hits: 282
Schijf 1 moest het thuis opnemen tegen Barrier uit Lommel.
Wij moesten uiteindelijk het hoofd buigen voor deze sterkere ploeg, einduitslag 2-4.
Niettegenstaande het een zeer faire wedstrijd was slaagde de scheidsrechter er toch in om zich in de belangstelling te fluiten met een aantal onbegrijpelijke beslissingen voor beide ploegen. Spijtig voorval en hopelijk kan de man zich volgende maal op de achtergrond houden.

Onze 2de ploeg diende het op te nemen tegen Sparta uit Geel.
Niettegenstaande deze ploeg hoger gerangschikt stond speelde onze ploeg een mooie wedstrijd.
Spijtig genoeg kregen wij af te rekenen met lichtproblemen; tot 4 maal toe viel de verlichting uit, waardoor de wedstrijd in de 80ste minuut werd afgefloten. De stand op dat ogenblik was 6-3 voor Schijf 2.
Wat er door onze Bond zal worden beslist horen we later wel.

Schijf 3 moest het veld op tegen de dorpsgenoot uit Schoonbroek.
Het werd een wedstrijd met enorm veel kansen voor onze ploeg, maar telkens bleef het doelpunt uit.
Op een bepaald ogenblik werd het toch 1-0 voor 't Schijf maar Schoonbroek kwam snel terug in de wedstrijd door een eerste actie in onze rechthoek.
Na nog een 10-tal open kansen voor ons kon dan toch uiteindelijk nog gescoord worden, 2-1.
Deze stand bleef op het scorebord niettegenstaande nog een aantal reuzekansen van onze ploeg.
Voor de thuissupporters mag de beslissing vroeger vallen, misschien worden de doelpunten bijgehouden voor latere wedstrijden, dat is voor ons ook goed.

Beurtrol

Geen evenementen