Weekend 20 en 21 oktober 2018

Categorie: Nieuws Gepubliceerd op 26 oktober 2018
Geschreven door René Hits: 230
Onze eerste ploeg behaalde een mooie overwinning tegen Sparta Blauw-Wit, het werd 4-1.

Onze 2de ploeg diende niet te voetballen, deze  wedstrijd gaat door op 3 november e.k.

De zondagploeg speelde een mooie eerste helft op het veld van de Witte Molen en kon uitlopen tot 0-2.
Na de pauze kwam de thuisploeg het best uit de kleedkamer want na amper 30 sec. konden zij tegenscoren.
Schijf had blijkbaar iets verkeerd gedronken tijdens de rust want het mooie voetbal was verdwenen en ze moesten het spel ondergaan. De gelijkmaker kwam er dan ook en nadien moest onze keeper een paar maal uitstekend ingrijpen of ze keken tegen een achterstand aan.
Een paar minuten voor het einde van de match kon het Schijf dan toch nog scoren en leek de buit binnen.
Dat was zonder de scheidsrechter gerekend want hij legde in de laatste seconden de bal nog op de stip na een fout van onze keeper, alhoewel die fout zeer duidelijk buiten het strafschopgebied werd gemaakt. Zelfs de VAR gaf ons gelijk, doch de scheids bleef bij zijn besluit en het werd uiteindelijk dus nog 3-3, wat eigenlijk wel verdiend was voor beide ploegen.

Beurtrol

Geen evenementen